Jednou z největších výzev, se kterými se potýkají firmy nebo vlastníci nemovitostí, je každodenní provoz budovy a správa těchto prostor. Podniky často bojují s neefektivním řízením, zvýšenými provozními náklady a nedostatkem flexibility. Co všechno obnáší správa nemovitostí a jaké možnosti mohou firmy na trhu v současnosti využít?
Co spadá pod technickou správu budov a nemovitostí?
Provoz firemních, ale i soukromých prostor si vyžaduje pravidelnou péči a kontrolu. Do technické správy nemovitosti patří preventivní údržba prostor, každodenní provoz objektu a zařízení s přihlédnutím na požadované parametry, kontrola spotřeby energie a bezpečnosti objektu. Konkrétně se jedná například o inženýring v oblasti klimatu, správu rozvodných sítí kapalin, klimatizace, topení či odvětrávání.
Správu budovy je možné vykonávat samostatně, nicméně jednotlivé činnosti si vyžadují značné množství času a energie. Díky rostoucím možnostem v oblasti facility managementu však mají podniky možnost využívat služeb specializovaných společností. S pomocí správných technologických nástrojů může integrovaný software na správu budov zmírnit námahu spojenou se správou různorodých systémů.
Výhody správy budov a nemovitostí externí společností
Systém správy budov může společnostem výrazně ušetřit provozní náklady a zároveň zajistit bezpečnost majetku, zdrojů a obyvatel budovy.
Zde jsou hlavní výhody, které poskytuje správa nemovitosti externí společností:
1. Odborné zručnosti
Společnosti spravující zařízení jsou profesionály v řízení podnikání tím nejlepším možným způsobem. Dobrá společnost se postará o všechny vaše potřeby, od čistění, údržby, až po technickou správu. Údržba kanceláře zahrnuje více než jen čistění podlah a stolů. Profesionální facility manažer ví, co dělat, aby zabezpečil hygienické, bezpečné a efektivní prostředí pro všechny zaměstnance.
2. Minimalizace nákladů na provoz prostoru
Najmutí facility manažera pomáhá udržovat všechny facility služby pod jedním konkrétním systémem řízení. Společnost, která bude řídit všechny každodenní povinnosti, tak dokáže ušetřit množství nákladů na provoz a údržbu prostor jejich pravidelným monitoringem a optimalizací.
3. Více času na jiné aktivity
Pokud firma využívá profesionální společnost na správu zařízení, týmy mohou mít více času na to, aby se soustředily na jiné oblasti podnikání. Členové týmu mohou tento čas využít na optimalizaci své produktivity.
Při správě budov se obraťte na odborníka
Společnost Atalian přináší komplexní služby a strategie řešení integrované správy budov. Díky nabízeným službám mohou firmy účinně snížit náklady na údržbu, udržet si spokojené zaměstnance a zabezpečit bezpečné pracoviště. Díky facility managementu vytvoříte produktivní prostředí, které vám umožní se lépe soustředit na vaše podnikání a i nadále jej rozvíjet.
Obraťte se na nás a zajistěte si naše služby správy nemovitostí. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat.
Hledáte specialisty v oblasti facility služeb?
Jsme předním hráčem na trhu Facility managementu. Ozvěte se nám a získejte nezavázanou nabídku.