O společnostech
Společnosti ATALIAN CZ s.r.o. a ATALIAN Servis CZ s.r.o. patří do francouzské skupiny ATALIAN. Tato skupina byla založena ve Francii roku 1944. Na český trh vstoupila společnost ATALIAN v roce 2008 nabytím majoritního podílu ve společnosti JANA s.r.o. Od roku 2008 byly realizovány akvizice a fúze několika společností. Snahou je vytvořit velkou a silnou skupinu ATALIAN, která naváže na dosavadní zkušenosti.
Vize společností
Poskytujeme komplexní multitechnické služby související se správou a údržbou majetku. Základním prostředkem je využití všech technických, inženýrských i finančních zdrojů. Kvalitní služby umožňují naším zákazníkům soustředit se výhradně na jejich podnikatelský záměr a zhodnocovat jejich vlastní investice.
Všem svým zaměstnancům nabízíme stabilitu, hodnocení dle schopností, možnost firemního i osobního růstu na základě jednoznačných pravidel, jakož i pocit sounáležitosti ke skupině ATALIAN. Chceme, aby zaměstnání ve skupině ATALIAN bylo pro zaměstnance prestižní záležitostí. Cílem k vyšší přidané hodnotě našich služeb v dnešní době i v budoucnu je neustálé zvyšování našich znalostí a dovedností.
Svým zákazníkům se snažíme pomoci využívat zejména energetické zdroje bezpečně, čistě a cenově přijatelně a zároveň zvyšovat jejich výkonnost. Vůči širší společnosti zastáváme pravidla trvale udržitelného rozvoje, který naplňuje potřeby přítomných generací, aniž by ohrozil schopnost naplňovat je i generacím budoucím v souladu s principy oblasti ESG.
Nedílnou součástí našich podnikatelských aktivit je náš vztah k životnímu prostředí, bezpečnosti a ochraně zdraví při práci. Samozřejmostí je maximální ochrana veškerých informací, jak interních, tak poskytnutých všemi zainteresovanými stranami v souladu s požadavky na informační bezpečnost.
Budujeme neustále se rozvíjející dlouhodobé partnerství všech zainteresovaných stran s uvědoměním si přínosu těchto vztahů pro všechny zúčastněné.
Strategické oblasti skupiny ATALIAN
Vedení společností vytváří dostatečné zdroje pro udržování a zlepšování integrovaného systému řízení. Důraz klade na následujících deset strategických oblastí, jejichž rozvoj promítá do ročních cílů společnosti.
- SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI
- budování dlouhodobých partnerských vztahů se zákazníky
- prosazovaní individuálního, lidského přístupu ke každému zákazníkovi a rozšiřování služeb podle jeho potřeb
- efektivní komunikace se zákazníky
- vysoká kvalita a profesionalita všech poskytovaných služeb
- STABILNÍ A ODBORNĚ ZPŮSOBILÍ ZAMĚSTNANCI
- vytváření stabilního týmu zaměstnanců s možností kariérního růstu
- komplexní vzdělávání pro zaměstnance
- vhodné podmínky pro komunikaci mezi zaměstnanci a vedením společností
- KVALITNÍ DODAVATELÉ
- výběr, řízení a kontrola dodavatelů v souladu s integrovaným systémem řízení společností
- budování vzájemně výhodných dodavatelsko-odběratelských vztahů
- SOULAD S PRÁVNÍMI PŘEDPISY A ZÁVAZNÝMI DOKUMENTY
- uplatňování právních předpisů a závazných dokumentů při poskytování služeb
- sledování změn v právních předpisech a závazných dokumentech
- aktivní spolupráce s orgány státní správy, orgány územní samosprávy a dotčenými organizacemi
- MATERIÁL A TECHNICKÉ VYBAVENÍ
- používání schválených přípravků, pomůcek a technického vybavení v souladu s jejich návody
- pravidelná péče, údržba a inovace technického vybavení
- ŠETRNOST K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
- identifikace a řízení environmentálních aspektů
- upřednostňování přípravků, činností a pracovních postupů šetrných k životnímu prostředí
- snižování nákladů v oblasti čerpání neobnovitelných zdrojů
- snaha o zmenšování ekologické stopy
- PREVENCE V OBLASTI BOZP
- identifikace a řízení rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví
- rozvíjení efektivní protiúrazové prevence
- komplexní preventivní lékařská péče pro zaměstnance
- zavazujeme se ke spoluúčasti a projednávání problematik BOZP se zaměstnanci a jejich zástupci, od čehož si slibujeme nacházení řešení, které vyhovuje oběma stranám, posouvá nás dopředu a je tak široce akceptovatelné
- KONTROLNÍ SYSTÉM
- uplatňování efektivní kontroly na všech stupních řízení
- sledování hospodárného, efektivního a účelného vynaložení prostředků
- stanovení odpovědností a pravomocí pro plnění stanovených požadavků a opatření
- ETICKÝ KODEX
- ctění zásad transparentnosti a férového jednání, tj. jednání v dobré víře, čestně a spravedlivě a poskytování přesných informací
- vyvarování se diskriminačního jednání
- odmítání jakékoliv formy korupce
- nevyužívání dětské nebo vynucené práce
- zajistit ochranu osobních údajů
- HOSPODAŘENÍ S ENERGIÍ
- neustálé zvyšování energetické účinnosti společnosti
- neustálé zlepšování energetické hospodárnosti společnosti
- plnění všech aplikovatelných legislativních a smluvních požadavků vztahujících se k užití a spotřebě energie a energetické účinnosti
- management hospodaření s energií je uplatňován na všechny činnosti skupiny ATALIAN, na činnosti uplatňované u našich zákazníků pak v míře přiměřené požadavkům zákazníků.
- INFORMAČNÍ BEZPEČNOST
- neustálé zlepšování úrovně zajištění informační (kybernetické) bezpečnosti
- zajištění důvěrnosti, dostupnosti a integrity dat
- identifikace a řízení rizik v oblasti bezpečnosti informací
- zlepšování povědomí o informačním bezpečnosti jak u zaměstnanců společnosti, tak u smluvních partnerů a třetích stran
- ESG (Environmet, Social and Governance)
- neustálé zlepšování oblasti související s ochranou životního prostředí, sociálních věcí a způsobu řízení
- zlepšování povědomí o ESG jak u zaměstnanců společnosti, tak u smluvních partnerů a třetích stran
- plnění legislativních požadavků / nařízení Evropského parlamentu týkající se nefinančního reportingu
- KOMUNIKACE
- neustálé zlepšování interní a externí komunikace
- identifikace a řízení rizik vyplívající z „Kontextu společnosti“
- zlepšování povědomí o důležitosti budování dobrého jména a značky společnosti
- ZLEPŠOVÁNÍ
- neustálé zlepšování všech klíčových procesů na základě nastavených KPI
- zlepšování povědomí o důležitosti kontinuálního zlepšování
- optimalizace týmové práce a vzájemné spolupráce v rámci společnosti, se smluvními partnery a třetími stranami
Všechny uvedené činnosti jsou podřízeny základním myšlenkám vycházejících z vizí společností skupiny ATALIAN, tj. dosahování nejvyššího stupně kvality, profesionality, společenské odpovědnosti se zřetelem na šetrný přístup k životnímu prostředí, vytváření příznivých pracovních podmínek a efektivní hospodaření s energiemi.
Tvoříme dobré jméno a značku společnosti
V Praze dne 1. ledna 2025
Zuzana Thiele, jednatelka Ing. Daniel Digoň, jednatel