X

CORPORATE WEBSITE:

ATALIAN.COM

EUROPE:

BELGIUM BOSNIA HERZEGOVINA CROATIA CZECH REPUBLIC FRANCE HUNGARY LUXEMBOURG NETHERLANDS POLAND ROMANIA RUSSIA SERBIA SLOVAKIA TURKEY

O společnostech

Společnosti ATALIAN CZ s.r.o. a ATALIAN Servis CZ s.r.o. patří do francouzské skupiny ATALIAN. Tato skupina byla založena ve Francii roku 1944. Na český trh vstoupila společnost ATALIAN v roce 2008 nabytím majoritního podílu ve společnosti JANA s.r.o. Od roku 2008 byly realizovány akvizice a fúze několika společností. Snahou je vytvořit velkou a silnou skupinu ATALIAN, která naváže na dosavadní zkušenosti.

 

Vize společností

Poskytujeme komplexní multitechnické služby související se správou a údržbou majetku. Základním prostředkem je využití všech technických, inženýrských i finančních zdrojů. Kvalitní služby umožňují naším zákazníkům soustředit se výhradně na jejich podnikatelský záměr a zhodnocovat jejich vlastní investice.

Všem svým zaměstnancům nabízíme stabilitu, hodnocení dle schopností, možnost firemního i osobního růstu na základě jednoznačných pravidel, jakož i pocit sounáležitosti ke skupině ATALIAN. Chceme, aby zaměstnání ve skupině ATALIAN bylo pro zaměstnance prestižní záležitostí. Cílem k vyšší přidané hodnotě našich služeb v dnešní době i v budoucnu je neustálé zvyšování našich znalostí a dovedností.

Svým zákazníkům se snažíme pomoci využívat zejména energetické zdroje bezpečně, čistě a cenově přijatelně a zároveň zvyšovat jejich výkonnost. Vůči širší společnosti zastáváme pravidla trvale udržitelného rozvoje, který naplňuje potřeby přítomných generací, aniž by ohrozil schopnost naplňovat je i generacím budoucím v souladu s principy oblasti ESG.

Nedílnou součástí našich podnikatelských aktivit je náš vztah k životnímu prostředí, bezpečnosti a ochraně zdraví při práci. Samozřejmostí je maximální ochrana veškerých informací, jak interních, tak poskytnutých všemi zainteresovanými stranami v souladu s požadavky na informační bezpečnost.

Budujeme neustále se rozvíjející dlouhodobé partnerství všech zainteresovaných stran s uvědoměním si přínosu těchto vztahů pro všechny zúčastněné.

 

Strategické oblasti skupiny ATALIAN

Vedení společností vytváří dostatečné zdroje pro udržování a zlepšování integrovaného systému řízení. Důraz klade na následujících deset strategických oblastí, jejichž rozvoj promítá do ročních cílů společnosti.

  1. SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI
  • budování dlouhodobých partnerských vztahů se zákazníky
  • prosazovaní individuálního, lidského přístupu ke každému zákazníkovi a rozšiřování služeb podle jeho potřeb
  • efektivní komunikace se zákazníky
  • vysoká kvalita a profesionalita všech poskytovaných služeb

 

  1. STABILNÍ A ODBORNĚ ZPŮSOBILÍ ZAMĚSTNANCI
  • vytváření stabilního týmu zaměstnanců s možností kariérního růstu
  • komplexní vzdělávání pro zaměstnance
  • vhodné podmínky pro komunikaci mezi zaměstnanci a vedením společností

 

  1. KVALITNÍ DODAVATELÉ
  • výběr, řízení a kontrola dodavatelů v souladu s integrovaným systémem řízení společností
  • budování vzájemně výhodných dodavatelsko-odběratelských vztahů

 

  1. SOULAD S PRÁVNÍMI PŘEDPISY A ZÁVAZNÝMI DOKUMENTY
  • uplatňování právních předpisů a závazných dokumentů při poskytování služeb
  • sledování změn v právních předpisech a závazných dokumentech
  • aktivní spolupráce s orgány státní správy, orgány územní samosprávy a dotčenými organizacemi

 

  1. MATERIÁL A TECHNICKÉ VYBAVENÍ
  • používání schválených přípravků, pomůcek a technického vybavení v souladu s jejich návody
  • pravidelná péče, údržba a inovace technického vybavení

 

  1. ŠETRNOST K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
  • identifikace a řízení environmentálních aspektů
  • upřednostňování přípravků, činností a pracovních postupů šetrných k životnímu prostředí
  • snižování nákladů v oblasti čerpání neobnovitelných zdrojů
  • snaha o zmenšování ekologické stopy

 

  1. PREVENCE V OBLASTI BOZP
  • identifikace a řízení rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví
  • rozvíjení efektivní protiúrazové prevence
  • komplexní preventivní lékařská péče pro zaměstnance
  • zavazujeme se ke spoluúčasti a projednávání problematik BOZP se zaměstnanci a jejich zástupci, od čehož si slibujeme nacházení řešení, které vyhovuje oběma stranám, posouvá nás dopředu a je tak široce akceptovatelné

 

  1. KONTROLNÍ SYSTÉM
  • uplatňování efektivní kontroly na všech stupních řízení
  • sledování hospodárného, efektivního a účelného vynaložení prostředků
  • stanovení odpovědností a pravomocí pro plnění stanovených požadavků a opatření

 

  1. ETICKÝ KODEX
  • ctění zásad transparentnosti a férového jednání, tj. jednání v dobré víře, čestně a spravedlivě a poskytování přesných informací
  • vyvarování se diskriminačního jednání
  • odmítání jakékoliv formy korupce
  • nevyužívání dětské nebo vynucené práce
  • zajistit ochranu osobních údajů

 

  1. HOSPODAŘENÍ S ENERGIÍ
  • neustálé zvyšování energetické účinnosti společnosti
  • neustálé zlepšování energetické hospodárnosti společnosti
  • plnění všech aplikovatelných legislativních a smluvních požadavků vztahujících se k užití a spotřebě energie a energetické účinnosti
  • management hospodaření s energií je uplatňován na všechny činnosti skupiny ATALIAN, na činnosti uplatňované u našich zákazníků pak v míře přiměřené požadavkům zákazníků.

 

  1. INFORMAČNÍ BEZPEČNOST
  • neustálé zlepšování úrovně zajištění informační (kybernetické) bezpečnosti
  • zajištění důvěrnosti, dostupnosti a integrity dat
  • identifikace a řízení rizik v oblasti bezpečnosti informací
  • zlepšování povědomí o informačním bezpečnosti jak u zaměstnanců společnosti, tak u smluvních partnerů a třetích stran

 

  1. ESG (Environmet, Social and Governance)
  • neustálé zlepšování oblasti související s ochranou životního prostředí, sociálních věcí a způsobu řízení
  • zlepšování povědomí o ESG jak u zaměstnanců společnosti, tak u smluvních partnerů a třetích stran
  • plnění legislativních požadavků / nařízení Evropského parlamentu týkající se nefinančního reportingu

 

  1. KOMUNIKACE
  • neustálé zlepšování interní a externí komunikace
  • identifikace a řízení rizik vyplívající z „Kontextu společnosti“
  • zlepšování povědomí o důležitosti budování dobrého jména a značky společnosti

 

  1. ZLEPŠOVÁNÍ
  • neustálé zlepšování všech klíčových procesů na základě nastavených KPI
  • zlepšování povědomí o důležitosti kontinuálního zlepšování
  • optimalizace týmové práce a vzájemné spolupráce v rámci společnosti, se smluvními partnery a třetími stranami

 

Všechny uvedené činnosti jsou podřízeny základním myšlenkám vycházejících z vizí společností skupiny ATALIAN, tj. dosahování nejvyššího stupně kvality, profesionality, společenské odpovědnosti se zřetelem na šetrný přístup k životnímu prostředí, vytváření příznivých pracovních podmínek a efektivní hospodaření s energiemi.

 

 

Tvoříme dobré jméno a značku společnosti

 

V Praze dne 1. ledna 2025

                Zuzana Thiele, jednatelka                                                                                                          Ing. Daniel Digoň, jednatel