X

CORPORATE WEBSITE:

ATALIAN.COM

EUROPE:

BELGIUM BOSNIA HERZEGOVINA CROATIA CZECH REPUBLIC FRANCE HUNGARY LUXEMBOURG NETHERLANDS POLAND ROMANIA RUSSIA SERBIA SLOVAKIA TURKEY

podpurne sluzby

NABÍZENÉ PODPŮRNE SLUŽBY

Pro naše zákazníky chceme být oporou v každém ohledu. Proto jim nabízíme moderní služby spojené se správou vozového parku (fleet service), pomoc při stěhování a organizování společenských akcí či recepční služby na míru.

RECEPCE

Pracovník recepce je první vizitkou vaší společnosti pro potenciálního zákazníka či partnera nejenom při osobním setkání, ale i při telefonním kontaktu. Díky partnerství s francouzskou společností City One (lídrem na trhu recepčních služeb a hostesek), a jejímu know-how, jsme povýšili recepci z pouhé služby na profesionální úroveň.

Ochota, zodpovědnost, snaha vyjít vstříc či podpora kontroly díky inovativním softwarovým řešením jsou v naší společnosti samozřejmostí. Naši pracovníci jsou vybíráni s důrazem na komunikativnost, empatii a vzhled tak, aby byli již sami o sobě důstojnou reprezentací vaší společnosti.

S recepčními či hosteskami pracujeme, poskytujeme jim školení tak, abychom cíleně rozvíjeli jejich vědomosti a kompetence, aby se nestaly pouze „image“, ale zároveň byly schopné poskytnout vaší společnosti administrativní podporu různých druhů.

Zajistíme vám profesionální provoz vaší recepce, připravíme zasedací místnosti na obchodní jednání a postaráme se o jejich hladký průběh. Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a veškeré činnosti nastavujeme dle jeho  potřeb a míry odpovědnosti, kterou náš pracovník nese.

  • Telefonická ústředna a správa příjmu návštěvníků
  • Poštovní služby
  • Správa jednacích místností
  • Drobné administrativní práce (scan, kopírování atd.)
  • Doplňkové služby: objednávka letenek, taxi…
  • Správa distributorů pití, jídla, atd.
  • Zprostředkování cateringu
  • Zajištění pronájmu prostor
  • Zajištění technického zázemí
  • Telefonická ústředna a správa příjmu návštěvníků
  • Poštovní služby
  • Správa jednacích místností
  • Drobné administrativní práce (scan, kopírování atd.)
  • Doplňkové služby: objednávka letenek, taxi…
  • Správa distributorů pití, jídla, atd.
  • Car fleet service
  • Space management
  • Event management
  • Meeting servis

PROČ SI VYBRAT ATALIAN

Lídr v oblasti facility služeb

ATALIAN CZ s.r.o. byla založena v roce 1994 v České republice, dnes již s více než 25 letými zkušenostmi v oblasti FM. Opíráme se o ty nejmodernější technologie.

Compliance

Jsme odhodláni vést všechny naše obchodní činnosti čestně, transparentně dle platné legislativy.

Dlouholeté zkušenosti

V ATALIAN poskytujeme své služby pro veřejné i soukromé klienty z mnoha odvětví a mnoha pracovních prostředí.

Tým odborníků a vzdělání

Máme vlastní akademii pro zaměstnance a dbáme na rozvoj našich lidí. Naším cílem je mít 80% zaměstnanců na hlavní pracovní poměr.

Komplexní nabídka služeb

Pro každého klienta společnosti ATALIAN vymyslíme řešení na míru dle požadavků.

Celorepublikové pokrytí

Jsme předním hráčem na trhu Facility managementu s pokrytím všech regionů.

BUĎTE S NÁMI VE SPOJENÍ

Máte další otázky týkající se fungování našich služeb? Ozvěte se nám a rádi vám je všechny zodpovíme.

DALŠÍ SLUŽBY Z NAŠÍ NABÍDKY

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY TÝKAJÍCÍ SE PODPŮRNÝCH SLUŽEB

Služby poskytujeme v rámci celé České republiky. Pokrýváme všechna krajská města jako Praha, České Budějovice, Brno, Karlovy Vary, Hradec Králové, Liberec, Ostrava, Olomouc, Pardubice, Plzeň, Ústí nad Labem, Jihlava, Zlín a jejich širší okolí.

Cena je vždy individuální. Pokud máte zájem o služby, rádi vám vypracujeme cenovou nabídku dle specifikace vámi požadovaných prací. Proto nás kontaktujte.

Naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Mladé Boleslavi a Pardubicích. Navštivte nás i osobně.

REFERENCE