KVALITA SLUŽBY NA PRVNÍM MÍSTĚ
Jak to děláme? Snažíme se neustále rozvíjet kvalitu našich služeb. Edukujeme a přijímáme zpětnou vazbu od klientů a proaktivně implementujeme všechny novinky a programy, které nám pomáhají zvyšovat standard.
SYSTÉM ŘÍZENÍ KVALITY
Pro zajištění kvalitních služeb ve všech divizích skupiny ATALIAN klademe velký důraz na systém kontrol. Navštěvujeme zaměstnance v místě pracoviště, ať už náhodně či plánovaně. K získání zpětné vazby dochází na pravidelných schůzkách se zákazníkem, což nám umožňuje vést kroky k neustálému zlepšování služeb.
NAŠE NÁSTROJE PRO ŘÍZENÍ KVALITY
BOOKpro – program pro reportování on-line, který lze upravovat a nastavit dle potřeb každé služby, požadavků a očekávání. Jedná se o nástroj na zpracování informací, které je třeba během výkonu služby sbírat a třídit. Nastavení programu probíhá ve spolupráci přímo s vámi tak, aby byl plně přizpůsoben vašim potřebám.
JISTOTA KVALITNÍ NÁHRADY
Synonymem pro kvalitní službu je kontinuita. V případě indispozice nebo v době dovolené vám poskytneme okamžitou náhradu. Back-up recepční prochází stejným školením, jako je požadováno u recepční na dané zakázce tak, aby nebyla jakkoliv snížena kvalita poskytovaných služeb.
Zjistěte si víc o komplexních službách a strategii řešení integrované správy budov a stáhněte si náš e-book.