Pro naše zákazníky chceme být oporou v každém ohledu. Proto jim nabízíme moderní služby spojené se správou vozového parku (fleet service), pomoc při stěhování a organizování společenských akcí či recepční služby na míru.
RECEPCE
Pracovník recepce je první vizitkou vaší společnosti pro potenciálního zákazníka či partnera nejenom při osobním setkání, ale i při telefonním kontaktu. Díky partnerství s francouzskou společností City One (lídrem na trhu recepčních služeb a hostesek), a jejímu know-how, jsme povýšili recepci z pouhé služby na profesionální úroveň.
Ochota, zodpovědnost, snaha vyjít vstříc či podpora kontroly díky inovativním softwarovým řešením jsou v naší společnosti samozřejmostí. Naši pracovníci jsou vybíráni s důrazem na komunikativnost, empatii a vzhled tak, aby byli již sami o sobě důstojnou reprezentací vaší společnosti.
S recepčními či hosteskami pracujeme, poskytujeme jim školení tak, abychom cíleně rozvíjeli jejich vědomosti a kompetence, aby se nestaly pouze „image“, ale zároveň byly schopné poskytnout vaší společnosti administrativní podporu různých druhů.
Zajistíme vám profesionální provoz vaší recepce, připravíme zasedací místnosti na obchodní jednání a postaráme se o jejich hladký průběh. Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a veškeré činnosti nastavujeme dle jeho potřeb a míry odpovědnosti, kterou náš pracovník nese.
Recepční Služby
- Telefonická ústředna a správa příjmu návštěvníků
- Poštovní služby
- Správa jednacích místností
- Drobné administrativní práce (scan, kopírování atd.)
- Doplňkové služby: objednávka letenek, taxi…
- Správa distributorů pití, jídla, atd.
Podpora Při Organizaci Konferencí, Eventů
- Zprostředkování cateringu
- Zajištění pronájmu prostor
- Zajištění technického zázemí
Hostesky
- Telefonická ústředna a správa příjmu návštěvníků
- Poštovní služby
- Správa jednacích místností
- Drobné administrativní práce (scan, kopírování atd.)
- Doplňkové služby: objednávka letenek, taxi…
- Správa distributorů pití, jídla, atd.
Služby podpory
- Car fleet service
- Space management
- Event management
- Meeting servis
PROČ SI VYBRAT ATALIAN
BUĎTE S NÁMI VE SPOJENÍ
Máte další otázky týkající se fungování našich služeb? Ozvěte se nám a rádi vám je všechny zodpovíme.
DALŠÍ SLUŽBY Z NAŠÍ NABÍDKY
NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY TÝKAJÍCÍ SE PODPŮRNÝCH SLUŽEB
Poskytujete podpůrné služby v rámci celé České republiky?
Služby poskytujeme v rámci celé České republiky. Pokrýváme všechna krajská města jako Praha, České Budějovice, Brno, Karlovy Vary, Hradec Králové, Liberec, Ostrava, Olomouc, Pardubice, Plzeň, Ústí nad Labem, Jihlava, Zlín a jejich širší okolí.
Kde najdu ceník podpůrných služeb?
Cena je vždy individuální. Pokud máte zájem o služby, rádi vám vypracujeme cenovou nabídku dle specifikace vámi požadovaných prací. Proto nás kontaktujte.
Kde najdu vaše pobočky?
Naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Mladé Boleslavi a Pardubicích. Navštivte nás i osobně.